niedziela, 18 października 2015



Witam serdecznie

Zapraszam Was na tag too much information







Pytania: 

1.co masz na sobie ?
Aktualnie na sobie mam jeansy i bluzę
2.czy kiedykolwiek byłeś zakochany ?
Aktualnie jestem
3. Czy kiedykolwiek miałas straszne zerwanie ?
Nie,nie miałam
4. Ile masz wzrostu ?
154 cm
5. Ile ważysz ?
47 kilo
6. Jakieś tatuaże ?
Nie
7. Jakiś piercing ?
Kolczyki w uszach
8. Otp ? (one true pairing) para (tv) ktora lubisz?
Niestety,ale takiej nie mam
9. Ulubiony program (serial)?
Nie oglądam seriali,
10. Ulubione zespoły ?
Nie mam
11. Coś, czego ci brakuje?
Mojego chłopaka.
12. Ulubiona piosenka ?
Ellie goulding - on my mind
13. Ile masz lat ?
 w listopadzie 19
14. Znak zodiaku ?
Skorpion
15. Czego szukasz u partnera ?
Wsparcia
16. Ulubiony cytat ?
Kocha się za nic. Nie istnieje żaden powód do miłości.
17. Ulubiony aktor ?
Nie mam
18. Ulubiony kolor ?
Czerwony
19. Głośna muzyka czy cicha ?
Głośna
20. Gdzie idziesz gdy jesteś smutny?
Wychodzę na spacer.
21. Jak długo zajmuje ci prysznic ?
15 minut
22. Jak długo zajmuje ci przygotowanie się rano ?
30 minut
23. Bilas sie kiedys z kims ?
Nigdy
24: turn on. Co cie kreci, co ci sie podoba u chłopców?
Oczy
25. Turn off . Co ci sie nie podoba u chłopców?
Palenie papierosów
26. Czego sie boisz?
Pająków
27. Kiedy ostatnio plakalas ?
Tydzień temu
28. Kiedy ostatnio powiedzialas ze kogos kochasz? ?
Dzisiaj
29. Ostatnia przeczytana ksiazka ?
Nie pamiętam
30. Książka, którą aktualnie czytasz?
Żadna
31. Co ostatnio ogladalas (serial tv)?
Szpital
32. Ostatnia osoba, z którą rozmawiałas ?
Sebastian
33. Relacja między tobą a osobą, której ostatnio wyslalas sms ?
Przyjażń
34. Ulubiona potrawa?
Nie posiadam
35. Miejsce, które chcesz odwiedzić ?
Londyn
36 ostatnie miejsce w ktorym byłeś ?
Kuchnia
37. Czy ktos ci sie teraz podoba?
Tak
38.ostatni raz kiedy pocałowałas kogoś ?
Wczoraj
39. Ostatnio kiedy ktos cie obrazil ?
Nie pamiętam
40. Ulubiony smak słodki ?
Wiśniowy
41. Na jakich instrumentach grasz ?
Nie
42. Ulubiona część biżuterii ?
Kolczyki
43 . Ostatni uprawiany sport ?
Bieganie
44. Jaka piosenke ostatni spiewalas? ?

45. Ulubiony teks na podryw ?
Nie mam
46czy kiedykolwiek uzylas tego tekstu?
Nie
47. Z kim ostatnio przebywalas w wolnym czasie? ( zapomniałam o tym pytaniu)
Z chłopakiem


Mam nadzieję,że tak wam się spodobał.
Pozdrawiam :* 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz